Szerelmi háromszög- és négyszögtörténetek, orvosfilmek és gyilkosság mindennap, szeptemberben az Örökmozgó műsorán.
Mióta világ a világ, létezik a szerelmi háromszög esete. Előkerülhet egy régi barát, felbukkanhat egy korábbi szerelem, de beléphet egy új szereplő is. Számos regény, film témájául szolgált és szolgál ez a fajta szerelmi viszony. Néhol szomorú, néhol mulatságos, de lehet szenvedélyes dráma, vagy futó kaland. Bárhogy is alakuljon a szereplők sorsa, az érzelmi válságot nem lehet megúszni. A Cirkofilm által forgalmazott Édesnégyes című amerikai vígjáték hősei kamaszos problémával küzdő felnőttek, akarva-akaratlan sodródnak szerelmi háromszögbe. Az édes-bús vígjátékhoz kapcsolódó Ki, kivel, hányszor? sorozatban a szerelmi válságnak megannyi formája látható.
Édesnégyes (forgalmazza a Cirko Film)
Lehet-e egy doktor-sztorival sikert aratni? A televízióban futó sorozatokat tekintve egyértelműen. Az orvosok azonban a vásznon is sikert arattak. A 30-as években olyan magyar filmeknek szerzett elismerést a kórház-történet, mint a Fehér vonat, a Havasi napsütés, vagy a Semmelweis. Az Örökmozgóban azonban nemcsak korai filmekből készült válogatás a Doktor, doktor sorozathoz, hanem olyan alkotók filmjei is bekerültek, mint Simó Sándor, Zolnay Pál vagy Gyöngyössy Imre és Kabay Barna.
Fehér vonat (1943, rendezte: Sipos László)
A Gyilkosság mindennap a hónap utolsó sorozata. Látványos akciók, véres leszámolások helyett hétköznapi drámákkal, melyek néha sokkal feszültebbek és idegőrlőbbek, mint egy akciófilm.
A filmklubok is folytatódnak. A japán egy Hamlet-feldolgozással, az indiai egy kultikus közönségsikerrel, míg a dokumentumfilm klub olyan vendégekkel, mint Szabó Sipos Barnabás, Gaszner Veronika és Siklósi Szilveszter.